Sendbean - narzędzia marketingowe: callback (call back), web push.

W czym możemy Ci pomóc?

Skorzystaj z bazy pytań i odpowiedzi, pomocy w instalacji lub skontaktuj się z nami.

Formularz kontaktowy

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez właściciela serwisu Sendbean.pl, moich danych osobowych wprowadzonych do formularza kontaktowego w celu udzielenia odpowiedzi, przesłania oferty handlowej i prowadzenia negocjacji handlowych. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo w naszej Polityce Prywatności.

1. Czym jest sendbean.pl i jak może Ci pomóc?

Sendbean.pl to aplikacja internetowa połączona z widgetem (ikona oraz okienko) na froncie strony, dzięki któremu klienci będą mogli przesłać prośbę o kontakt telefoniczny, wysłać wiadomość tekstową oraz skorzystać z pozostałych funkcji wymiany/pozyskania informacji. Aplikacja to przede wszystkim wygoda w biznesie, której doświadczysz zarówno Ty jak i klienci korzystający z widgetu na Twojej stronie.

2. Czy wersja testowa jest w pełni darmowa?

Tak. Wersja testowa jest dostępna przez okres 30 dni kalendarzowych jest zupełnie DARMOWA. Rezygnacji w tym czasie można dokonać w każdej chwili. Nie wymagane jest podawanie danych karty.

3. Co się dzieje po wygaśnięciu okresu testowego?

Jeśli nie będziesz zdecydowany na konkretny pakiet nie musisz nic robić, możesz zostawić konto w stanie spoczynku i wrócić do decyzji w późniejszym czasie. Jeśli zdecydujesz się na produkt, masz możliwość wyboru pakietu, który będzie odpowiadał Twoim potrzebom.

4. Czy instalowanie i konfigurowanie Sendbean jest łatwe?

Tak. Cały proces instalacji i uzupełnienia podstawowych danych, w celu dostosowania aplikacji pod własne potrzeby, jest proste i intuicyjne. Nie wymaga specjalistycznej wiedzy informatycznej. Wystarczy wprowadzić podstawowe dane takie jak: godziny pracy firmy, adres email do powiadomień, numer telefonu do powiadomień sms oraz kilka innych podobnych informacji, po czym osadzić kod wtyczki na stronę www i całość jest już gotowa do pracy.

5. Czy w razie problemów uzyskam pomoc?

Tak. Zespół naszych specjalistów jest do Twojej dyspozycji. Chętnie doradzimy w przypadku wystąpienia problemu, bądź w całości zajmiemy się ustawieniami oraz osadzeniem kodu na stronie. Odpowiemy na każde przesłane zapytanie, bądź telefon.

6. Co się wydarzy, gdy klient zamówi rozmowę po godzinach mojej pracy?

Osoba korzystająca z widgetu na stronie ma możliwość wybrania godzin rozmowy, z góry określonych przez Ciebie. Jeśli określisz godziny pracy 8:00 - 16:00, to użytkownik może wybrać termin z ustalonego przedziału czasowego z odstępem co 30 min. (np. 8:00, kolejno 8:30, 9:00, 9:30 do 16:00). Po przekroczeniu czasu pracy (np. 16:01) będzie miał do wybrania godziny kolejnego dnia roboczego (ustalonego jako dzień pracy).

7. Czy klient będzie miał możliwość wysłania wiadomości mailowej?

Tak. Jest to jedna z funkcji widgetu, która umożliwia wysłanie wiadomości, która dotrze na podany w panelu adres email. Dostępność tej funkcji na każdej podstronie ułatwia szybkie jej odnalezienie i tym samym łatwiejsze nawiązanie pierwszego kontaktu.

8. Czy sendbean pomoże mi w poukładaniu spotkań i rozmów?

Tak. Klienci korzystający z widgetu na Twojej stronie zamawiają rozmowy w różnych godzinach. Nie dzwonią z wstępnym pytaniem, tym samym nie rozpraszają Twojej uwagi. Wiedząc o rozmowie w dalszej części dnia możesz dodatkowo lepiej się przygotować i rozplanować plan działania. Możesz również skorzystać z przypomnień sms tuż przed zaplanowaną rozmową, co odciąży Cię i pozwoli skupić się na reszcie obowiązków. Nasze rozwiązanie posiada również dodatkowe funkcje wspierające wymianę informacji.

9. Różnice pomiędzy pakietami START, PROFESSIONAL, PREMIUM

Różnica jest w zakresie ilości powiadomień, ilości dostępnej przestrzeni (GB) na wirtualnym dysku, dłuższym czasie przechowywania danych, personalizacji tekstów i kolorów widgetu. Są to znaczące różnice, które otrzymujesz przy niewielkiej różnicy cenowej. Rozwiązanie PROFESSIONAL oraz PREMIUM dedykowane jest dla firm przyjmujących większą ilość zapytytań ofertowych/kontaktowych, przesyłających większą ilość informacji (np. plików). Dodatkowo w tych pakietach otrzymujesz możliwość personalizacji widgetu (dzięki czemu zachowasz spójność z elementami identyfikacji Twojej firmy oraz z kolorystyką Twojej strony internetowej).

10. Czy muszę podpisać umowę?

Nie ma potrzeby podpisywania dokumentów papierowych. Cały proces zawarcia umowy, to akceptacja regulaminu podczas zakładania konta. Dzięki takiemu rozwiązaniu, testowanie produktu możesz realizować już tego samego dnia.

11. Czy dostanę Fakturę VAT?

Tak. Po podaniu danych do faktury i opłaceniu danego miesiąca, otrzymasz Fakturę VAT.

12. Przejście na niższy pakiet (np. z PREMIUM na PROFESSIONAL)?

Tak. Zmiana planu z wyższego na niższy może być dokonana w każdym momencie (pomijając plany w rozliczeniu rocznym, z udzielonym rabatem). Pakiet niższy, zostanie aktywowany w kolejnym okresie rozliczeniowym.

13. Przejście na wyższy plan/pakiet (np. z PROFESSIONAL na PREMIUM)?

Tak. Zmiana planu z niższego na wyższy może być dokonana w każdym momencie. W przypadku rozpoczęcia bieżącego miesiąca rozliczeniowego w niższym pakiecie, dokonana zostanie korekta faktury i dopłata za pozostały okres rozliczeniowy w wyższym pakiecie. (W celu zmiany pakietu prosimy o kontakt).

14. Jak zainstalować wtyczkę sendbean na Wordpress?

Instrukcja instalacji została opisana na stronie w zakładce Pomoc [kliknij link]

15. Jak osadzić ręcznie kod wtyczki sendbean w kodzie HTML

Instrukcja instalacji została opisana na stronie w zakładce Pomoc [kliknij link]

16. Jak zainstalować sendbean w sklepie internetowym?

Instrukcja instalacji została opisana na stronie w zakładce Pomoc [kliknij link]

Gdzie chcesz zainstalować produkt?



Jak zainstalować wtyczkę na Wordpressie ?



Jak osadzić wtyczkę w kodzie HTML ?